Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

05 October 2013

Sejarah Kertas 3



Okey SPM dah hampir dekat dan reen rasa tentu ramai kawan-kawan reen yang sebaya dengan yang bakal menduduki SPM pada tahun 2013 ni tahu tajuk apa yang bakal masuk untuk kertas 3. Kalau ada yang tak tahu lagi korang boleh check dekat sini !! 

So macam mana ah tengok tajuk apa yang bakal keluar ?? Dah kan ?? Hah tajuk bab 9 : malaysia kerjasama antarabangsa . Kan . Kan . 

Jadi apa tunggu lagi , dan apa yang korang termenung lagi. Cepat. Cepat . Cari maklumat sebanyak mungkin untuk dibawak masuk dalam bilik exam. Kertas 3 kan open book . So please jangan sia-siakan peluang emas ni.

Reen ada jumpa satu skema ramalan yang berkaitan dengan tajuk umum yang dibagi. Kalau korang nak tengok sila klik disini !! 

Dah tengok ?? Hah tajuk dah samakan dengan tajuk umum yang dibagi ?? So apa lagi print la. Kalau tak masuk pon boleh jugak buat rujukan untuk soalan kbkk. Mana tahu ada jawapan yang munasabah ke. Dapat jugak korang markah dekat situ.

Okey la sampai situ je yang reen dapat buat masa sekarang. Nanti kalau reen jumpa apa-apa maklumat lagi Insya'Allah reen akan share maklumat yang reen dapat tu. Korang pon sama la. Kalau tahu apa-apa maklumat share-share la dengan reen dan rakan yang lain. Kalau kita berkongsi ilmu tu kan elok , kita dapat pahala dalam masa yang sama ilmu yang kita dapat tu bertambah berkat a.k.a Insya'Allah mudah untuk kita mendapat kerjayaan.

Amin~

Hehehehe..

Okey la. Reen tak nak berceroteh panjang. So sampai sini je.

Bubbye
~Reen~

No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::