Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

18 October 2014

First meeting with De'best



 


.. ASSALAMUALAIKUM ..


Seminggu dua lepas MDS sememangnya busy bukan je dengan kelas baru start but busy dengan event kolej then aku ingat MDAB a.k.a pra diploma memang tak akan dan tak mungkin ada pape yang berkaitan dengan club or pape jelar. Rupanya tekaan aku salah, dekat lendu mdab macam kitaorang adalah anak angkat kepada club De'best. So kitaorang selaku anak angkat kena la ikot semua event yang diaorang anjurkan. 

De'best sememangnya best so tak adalah kitaorang terperap dalam bilik tak tahu nak buat apa. But dalam masa yang sama time meeting tu kolej aku ada aktiviti jugak. Hmmm macam mana tu ? Nak belah kepada dua ke badan aku? or buat klon? Hahahaha.

Okey gurau. Aku ambik keputusan pergi ke perjumpaan mdab dulu baru pergi aktiviti kolej. Lagipun kebetulan tempat kedua-dua ni terlampau la dekat. Hehe.

Dalam minggu yang sama buat kad matrik. Oh my! Muka gua tak comel dalam gambar tu. huhu.

 
Perjumpaan mdab dengan de'best.

 
Aktiviti kolej.

Get ready! Nak ambik gambo untuk kad matrik. 
 

 Okey that's all for today. I'm so tired now and time to sleep. Zzzzzzzzzzz.

Bubbye.
Salam sayang, reen.




No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::