Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

18 October 2014

First week


 

.. ASSALAMUALAIKUM ..
 
Okey now aku nak throwback first week menjadi student. Hmmmmm, berdebar jangan kata la tapi alhamdulillah aku sama kelas dengan intan. Dalam ramai-ramai kawan yang aku kenal time MDS aku tersangkut dengan intan je. Hehe. But tak sangka pulak jiha pon kelas sama dengan aku. Aku kenal jiha time MDS jugak but tak serapat mana kenal-kenal macam tu je time MDS. Then kebetulan jiha satu level and satu wing dengan aku dekat kolej. Tak sangka! Haha. Malam sebelum start class aku terserempak dengan jiha tengah bawak KFC perhhh tegur macam dah lama kenal. Hahaha.

Now back kepada perbincangan asal, sebelum masuk kelas tu macam-macam aku fikir. Macam mana la muka lec aku? Macam mana la perangai classmate aku nanti? Macam mana dari segi topik yang aku akan belajar? Adakah lec aku okey-okey? Hahahahha. Macam-macam lagi la aku fikir.

Classmate pertama yang aku tegur selain intan. Selfie sebelum masuk kelas. Haha

Berlecak untuk pergi lunch . Hahhaa. Turun bukit tonggek naik woooo. Ponet.

Baru hari pertama , aku intan syida jiha rapat macam dah kenal lama.

Gurls kelas MPD0021F

Turun bukit tonggek!

Last class for first week.


Tapi member yang selalu dengan kitaorang first week masok second week dah tak sama dah. Masing-masing dah jumpa kawan sekepala yang lain. So tinggal la aku , intan , jiha dan mak a.k.a syidaa. But walaupun kitaorang dah tak kesana kesini semana macam first week tapi bergaul itu dah semestinya. Hahaha. Just aku je yang slow sikit kalau nak bergaul ni. Huhu

The end for first week class.

Bubbye.
Salam sayang, reen.





No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::