Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

11 November 2013

Keliru



Aku tidak tahu apa yang aku tengah fikirkan sekarang ini ,

Apa yang aku mahukan sekarang ini,

Apa yang aku perlukan detik ini.


Aku keliru ..


Aku tidak tahu apa yang aku hendak capai,

Apa kelebihanku agar aku boleh mencapai impian itu ,

Apa yang aku inginkan ???


Aku keliru ..


Seolah-olah aku bukan calon SPM 2013 ,

Aku dengan selamba melihat masa yang berlalu dengan pantas,

Aku seolah-olah tidak mengetahui bahawa masa itu emas .


No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::