Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

13 November 2013

Persahabatan


., Assalamualaikum ,.

Tadi reen baru je habis paper sejarah 1 & 2 . Kertas exam tahun ni memang mencabar dan sejarah kertas 2 tadi banyak soalan yang memerlukan jawapan kbkk.. Okey memang memerlukan kemahiran berfikir yang giler-giler. Tak pernah selama ni reen jawap soalan kbkk tapi hari ni memang hampir semua soalan kbkk reen tulis. Antara okey ke tak jawapannya reen berserah kepada Allah agar dapat lembutkan hati pemeriksa yang periksa kertas reen dan rakan-rakan reen. Amin~

Now reen nak story pasal persahabatan. Adakah korang tahu apa itu persahabatan ??? Hah kalau tak tahu cer cari dekat uncle google. Hehehehe.. Ramai orang kata perempuan susah untuk berkawan lama tetapi lelaki memang senang untuk berkawan lama sejak dari alam sekolah kecik-kecik dulu sampai ke alam dewasa sehingga ke tua sampai ada anak cucu semua. Betul ke ?? Tapi kenapa ?? Adakah perempuan tak setia dalam persahabatan ?? Hmm.. Reen pon tak pasti. Tapi memang kalau ikut reen pon tak ada kawan yang dari sekolah rendah rapat sampai sekarang. Hmm kenapa erk ?? 

Hope-hope now tak lagi. 
Reen dah selesa dengan diaorang semua dan reen pon ada best friend yang sering menasihati reen kalau reen terlupa tetang peranan reen sebagai seorang muslimah. Yelar reen cuma seorang manusia yang lemah yang mungkin akan melakukan kesilapan tanpa reen sedari. Hehehehehehe..









Eh ?? Gambar dekat atas ni tak ada kyla dengan aieyn la.. Ala... Huhu

Reen akan menangis kalau reen keseorangan sebab tular reen tak selalu bersendirian ataupun orang kata apa .. Bawak diri .. Hah lebih kureng macam tular. Hehehehe. 

Klar reen nak undur diri *not bawak diri oky* haha. 
Bubbye . Salam sayang dari reen . Assalamualaikum .


No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::