Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

09 September 2013

Good bye Trial, Hello SPM..

Yeahh,.. Hari ni last paper untuk trial SPM bagi reen dan classmate reen yang lain. Aishhh pening woo ni baru trial dah stress macam jawap kertas SPM sebenar.

Trial dah tamat , SPM menanti dibelakang ...

Ingat!!! terutama bagi batch 96's macam reen.. Lagi beberapa bulan je yang tinggal ni. Reen nak kena kejar LRT!! Korang pulak?? Mesti korang dah selamat naik LRT kan?? Untunglah :(

Reen cemburu tengok kyla.. Add math dia pandai, subjek lain jangan katalah memang dah ada dalam tangan. Kan kyla kan?? Huhuhu.. Cemburu. Cemburu.

Reen wake up, do not sleep and dreaming. Hurry!! LRT was about to move this. Hurry!!

Sumber gambar : Pakcik google

Jika kita berhasrat untuk berjaya janganlah hanya memandang ke tangga , tetapi belajarlah untuk menaiki anak-anak tangga itu sehingga ke puncak.  :)

Sumber gambar : Pakcik google

Setiap apa yang kita lakukan perlulah diiringi dengan doa , usaha dan tawakal. :)


Reen memang tak pandai bagi pendapat. Tetapi.. Reen hanya bagi idea dan pandagan malahan reen pon belajar untuk berusaha berhabis-habisan untuk SPM.. Insya'Allah.

Assalamualaikum.

Bubbye
~Reen~

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Patut lah asyik tersedak je tadi .. Ada orang cerite pasal kite rupenye . hahaha Btw , kita sama je weyh .. takde beza nye . kau pun terer gak :)

    ReplyDelete
  3. Eh??? Aku cerita yang betul dan baik-baik je. Hahaha :D

    ReplyDelete

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::