Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)
Showing posts with label My story. Show all posts
Showing posts with label My story. Show all posts

27 October 2013

Mungkinkah !!!


Assalamualaikum ..

Ada kalanya ..

Mungkin kerana leka ,
sesekali pernah terlepas dari genggaman ,
ucapan ooppss mendahului Ya Allah ..

Bila perut kekenyangan ,
haaa kenyangnya ..
mengatasi ALHAMDULILLAH ..

Bila terpegun dek keindahan ,
SUBAHANALLAH tertutup dengan cantiknya ..

Bila diuji dengan misubah ,
kesiannya ...
terucap hingga terlupa pada ,
INNALILLAHI WAINNA ILAIHI ROJI'UN ..

Kadangkala kita terlupa kerana sudah terbiasa ,
namun ingatlah ..

Apabila Izrail datang mendekati , 
biarlah kalimah LAILAHAILLALLAH menjadi pengakhir bicara
....



Ayat ni dibagi oleh best friend reen and now reen nak share kepada awak semua :)

06 October 2013

Birthday Girl - part I



Hello , hello , hello ..
Yeah , akhirnye umur reen dah genap 17 tahun . Hehehehe..

Ade orang bagi wish dekat reen ayat dia macam ni 'Selamat Hari Tua' . Huhuhuhu. Ye reen dah 17 tahun so ada masalah ke ? Tak ada kan.kan.. Okey reen redha sebab.. Hello !!! Semua orang akan meningkat usianya kan , ada ke orang yang makin muda usianya ?? Tak ada kan.kan.

But..
Thanks kepada insan-insan yang mengingati birthday reen dan wish dekat reen. Reen hargai perhatian korang sebab korang ingat birthday reen . Terutama for my family and my friend. Hehehehe.

Ni antara wish dari sahabat-sahabat reen :
From : Maizan  
"Happy Birthday to you , Happy Birthday to you , Happy Birthday to fazreen ,Happy Birthday to you. Selamat hari lahir kak faz , semoga panjang umur dan dipermurahkan rezeki. Good luck for your spm. Nak sangat jadi orang pertama wish , tapi mesti tak kan . Haha"   
"Thanks mai . Amin~ Semoga apa yang mai cakap tu jadi kenyataan. Haha. Btw.. Walaupun tak menjadi orang pertama yang wish but mai dikira antara orang terawal. :) "

From : Sara (my bff)  
"Happy birthday , sayang.. May Allah bless you always , my bff.. hehe i love you so mucho! :) " 
 "Thanks sayang"


 From : Hani (adik reen) 
"Assalamualaikum , Oitt Nenek , Kite nak wish HAPPY BIRTHDAY !!! Da tua kau kan. Tahniah ! May Allah bless you.. Semua dipermudahkan jawab exam nanti.Sebelum lupa kite nak mintak kau doakan kite mudah nak study , mudah nak jawap exam dan dapat keputusan cemerlang. Bye. Assalamualaikum ! "  
 "Okey sis , Btw .. Amin~"


From : Eila  
"Happy Birthday Eryn"


From : Esya 
"Assalamualaikum, Happy Birthday eryna. May Allah bless of you.. Dan dapat result yang terbaik untk SPM."  
"Amin~" 

Petang tu reen dan family reen pergi keluar. Ambik angin , tenangkan fikiran , tengok keindahan ciptaan tuhan. Hehehehe..






Okey la. Oleh kerana internet terlampau cepat dan reen terharu sesangat sebab cepat sangat internetnye. So sampai sini je la. Lama-lama kang boleh tension reen depan laptop ni. Huhuhuu..


Bubbye
~Reen~

02 October 2013

Aku , Kau , Dia dan dia .


♥ Assalamualaikum 

Reen dengan rakan-rakan reen pergi perpustakaan shah alam lagi. Hahaha. Kitaorang memang gila-gila. Pergi sana ingatkan nak study tapi studynya berapa jam je, lagi berapa jam tu kitaorang pergi buat lawatan. Kitaorang jelajah satu level ke satu level. 

Bayangkan nak solat dekat surau ps tu je. Tapi kes level kitaorang lepak tu ramai orang so reen dengan sara , kitaorang pergi naik ke level atas. Then level atas pon penuh. So pergi lagi level atasnya. Alhamdulillah tak penuh orang yang guna surau dekat level tu. Hahaha.



























































Banyak sesangat gambar yang kitaorang ambik. Kalaulah reen ada kamera .. Boleh full memori kamera reen tu. Hahahaha..

Oky la sampai disini je story reen..

Bubbye
~Reen~