Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

27 September 2013

Study Hard !!

Sumber gambar : Pakcik google



 Assalamualaikum 


Oh No! No! No! No!!!!
Minggu depan hari jumaat (04.10.2013) sekolah reen yang pelajarnya mengambil subjek add sc bakal menghadapi exam lagi. Huhuhuhu.. Baru je habis trial dan bakal menghadapi SPM , ingatkan dah tak ada exam dah. Huhuhu.

Cikgu reen kata nanti bukan cikgu yang jaga kitaorang time exam tapi pengawai dari mana tah yang bakal jaga kitaorang time exam tu. Lebih kureng macam SPM sebenar la ni tapi bukan exam besar tu. Sekolah lain reen tak tahu ada exam ni jugak ke tak yang pasti kitaorang pelajar add sc bakal menghadap exam minggu depan. Dan yang paling bestnya kami dibagitahu seminggu sebelum tu. Maksudnya Semalam la.. Dengan terkejutnya kami menerima berita tu. Huhuhuh..

Tapi kan... Nanti kitaorang jawap exam tu dekat mana erk ??? Sebab setahu reen semua bilik darjah akan digunakan untuk PMR.. Hmmm. Keliru~

Eh ??? Pape jelar yang pasti reen kena study hard for this exam. Sebab reen tak nak dan tak nak dan tak nak ulangi kesilapan yang lama. Huhuhu.

Then tadi jugak reen dah tengok soalan umum untuk sejarah kertas 3. Soalannya masuk ting 5 bab 9. Fuhhhh.. Rasa berdebar-debar sebab kitaorang kumpulan pertama yang bakal menghadapi 'Sejarah Wajib Lulus'. Huhuhu..

I hope. I hope. I hope.. Reen dan rakan-rakan yang lain dapat menjawap dengan tenang dan mendapat result yang baik dan cemerlang.
Amin~~

Guys doa-doakan kejayaan reen dan rakan-rakan yang lain okey.

Sumber gambar : Pakcik google


Bubbye
~Reen~

No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::