Assalamualaikum dan salam sejahtera. Reen nak cakap sikit ni , dekat blog reen ni korang tak boleh tekan button right so kalau korang nak copy resepi or pape korang boleh highlight then tekan Ctrl + C . Okey itu sahaja terima kasih dan jangan lupa untuk follow reen okey . :)

21 July 2013

Shopping

Assalamualaikum,.

Hai guys how are you? Hehe. Oky now saya nak kongsi story sikit. Hari ni puase masuk hari yang ke.. Ke12 kan?. Oky tadi saya pergi shopping dengan my family. Penat, memang penat tapi saya still kuatkan iman saya sabar untuk tunggu sampai waktu buka. Mana taknye shooping tengah panas terik but still best. Hehe. Yang tak bestnye adik-adik saya boleh pulak teguk air depan mata wooo. Memang kena kuatkan iman betul ni. Sabar, sabar. Hahaha. Saya dapat beli beberapa barang untuk beraya nanti. Antaranye...

Baju ni memang saya nak dari dulu lagi, tapi no money no buy sayang. Huhu.

Saya dapat beli kasut. Thanks mama papa sebab belikan kasut untuk reen dengan adik-adik yang lain. 

Okey mesti korang tertanye pahal lak saya upload baju-baju tu tapi tak upload gambar baju raya reen. Alasannye ialah baju reen tengah repair lagi nanti dah siap repair Insya-Allah reen akan upload oky ;) . Arghhhh tak sabarnye nak raya. 'Eh reen puase baru 12 hari oky'. Mana tak sabar sebab sekarang ramai dah orang mainkan lagu-lagu raya. Huhu. That all can i share for you guys now. 

Bubbye
~Reen~

No comments:

Post a Comment

::Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera::
::Sila tinggalkan komen anda disini::
::Boleh reen tengok blog korang jugak::